Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
Babalar Ve Oğulları Aidiyet / Adem Güneş (Kitap Özeti) Kızıma Adet Dönemini Nasıl Anlatmalıyım? Erken Ergenlik BİZ FARKLIYIZ

15 Ağu 2015

Müslüman Anneler Piknik Organizesi


MÜSLÜMAN ANNELER PİKNİK ORGANİZESİ

Selamun Aleykum..

Sevgili Müslüman Anneler!

Pek çok takipçimizden aldığımız mesajlarda kardeşlerimiz; "Bir etkinliğiniz olmayacak mı? Toplantı yapıyor musunuz? Buluşuyor musunuz? Biz de gelsek, sizlerle tanışsak" şeklinde buluşma talep ediyorlardı..

Biz de talepleri dikkate alarak bir buluşma ayarlamaya karar verdik...

22 Ağustos Cumartesi günü müsait olan bütün kardeşlerimizi İstanbul Anadolu Yakası Küçük Çamlıca Korusu'ndaki piknik organizemize bekliyoruz inşaallah..

Programın şu şekilde olması umuluyor:

Saat 09.00'da mekana varış.

Saat 10.00'da kahvaltı.

Saat 11.00'dan sonra annelerle tanışma, muhabbet, sohbet.

Saat 13.30'da öğle namazı.

Saat 14.30'da öğle çayı.

Saat 17.00 - 18.00 veda.


Mekanı şu linkten inceleyebilirsiniz. 

Mümkün olduğunca sessiz, sakin ve kalabalık olmayan bir yer tercih etmeye çalışacağız inşallah. Fakat toplu piknik alanı olduğu için bayanların dış tesettürlerini çıkarmaları mümkün değildir. Peçeli kardeşlerimiz, peçeyle yemek yeme konusunda biraz antrenman yaparlarsa iyi olur :)

Çocuklarımız için küçük oyuncaklar getirmeyi unutmayalım inş. İp, top gibi.. Onun dışında kum oynamak için de gerekli malzemelerimizi alabiliriz. Kumlu parklar var çünkü..

"Ne yiyeceğiz, ne içeceğiz?" mevzusuna gelince biz paralı menülerden pek hoşlanmıyoruz. "Kişi başı 40 TL." demek zorumuza gidiyor. Ayrıca restoran menülerine de helallik bakımından güvenemiyoruz. En iyisi "Anne menüsü" olsun diye düşündük..

Gelmesi kesin olan kardeşlerimizden muslumananneler@gmail.com adresimize mail atmalarını rica ediyoruz. Kendi aramızda bir yiyecek paylaşımı yapacağız. Bir nevi azık karıştıracağız.


Yiyeceklerde dikkat edilecek hususları ise şöylece belirtelim:

1-Yiyeceklerimizde hiçbir şekilde margarin kullanılmayacak.

2- Krem şanti vs. gibi paket kremalar kullanılmayacak.

3- Asitli hiçbir içecek getirilmeyecek. (Kola, gazoz vs.) Meyve suyu helal sertifikalı olacak.

4- Pastahane ürünleri olmayacak, hepsi kendi mutfağımızdan, helal gıdalarımızdan yapılacak.

Gerisini inşaallah bize mail atan kardeşlerimizle konuşur, organize ederiz.

Bu arada gelmeyi isteyen fakat başka bir meşgalesi nedeniyle gelemeyeceğini düşünen ve belki de son anda gelme imkanı bulan kardeşlerimiz lütfen "Biz yemek hazırlığına dahil olamadık" diye düşünmesinler. Buyursun gelsinler. Ekmeğimizi bölüşürüz, hem midemizi hem de gönlümüzü doyururuz inşaallah..

Yine sabahtan gelme imkanı olmayan ve öğleden sonra katılacak olan arkadaşlarımız olabilir. Herkese kapımız açıktır. Hedefimiz, kaynaşıp muhabbet etmek.. Gerisi teferruat..

İnşaallah hayırlarla, hayırlarda buluşuruz..

Selametle..










18 yorum:

  1. Helal olsun size ya :)

    YanıtlaSil
  2. Masallah Rabbim gayretinizi artirsin. Cabalariniz cennet vesileniz olsun. Boyle bi zamanda Alah rizadi adina bir seyler yapmak icin ugrasan musluman annelerimizin sayisini artirsin :) Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil
  3. Normalde Istanbul'da olup simdi memlekette olanlar da aglasin o zaman. Madem is bolumu yapiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi aramızda görmeyi biz de çok isterdik Hatice kardeşim.. Yine bize piknik sonrası gözlemlerinizi yazardınız :) Bir dahaki sefere inş..

      Sil
    2. Memnunsunuz yani yazılanlardan :)

      Her yorum yazdıktan sonra ya bir kısmından ya da hepsinden pişman oluyorum 'Ne gereği vardı şimdi şurasını yazmanın ' diye. Gerçi site yöneticisi değil misiniz ? İşiniz ne ? Ayıklayın! :))

      Tamam tamam. Bu yoğunlukta siteyle ilgilenmek yapılacak son işlerden biriydi. Tabiri caizse lükstü. Hatırlıyorum. Allah kolaylık versin. vaktinizi bereketlendirsin :)

      Piknikte pek muhabbet etmezseniz, bir iki bakışıp kalkarsanız pek sevinirim. Kendim için istediğimi kardeşim için isteyemiyorum malesef :) İnşallah yağmur yağar, çocuklar da eteğinizden ayrılmaz :))

      Muhabbetiniz bol, demli, daim olsun inşallah :) Allah'a emanet.




      Sil
    3. Sanki (bed)Duaniz tutuyor gibi. İstanbul soguk ruzgarlarin etkisi altinda. Belki de yarin yagmur yagar! Bir de cocuklar eteklerimise yapisirsa kulaklarinizi cinlatiriz sanirim:))

      Sil
    4. Allah dilime değil de kalbime bakmış sanırım, kulaklarım pek rahattı bugün :)

      Sil
  4. Selamün aleyküm. Allah razı olsun sizlerden malesef erzincanda Yaşadığım için katılamıyorum:( ama yüreğimiz sizlerle . Rabbim birgün bizede nasip eder inşallah. Sohbetiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam kardeşim.. Bizim de yüreğimiz katılamayan bütün kardeşlerimizle birlikte.. Allah hepinizden razı olsun..

      Sil
  5. Anne olmayanlar da gelebiliyor mu :)

    YanıtlaSil
  6. Müslüman Anneler,temennim başka illerde de bu buluşmaların gerçekleşmesi...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sa ins konyadada olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As. İnş yakında Konya için düşünüyoruz kardeşim..

      Sil
  8. ama ben bunu şimdi gördüm :( zaten sizi de yeni bulmuştum :( ama çok üzüldüm :( ama bende gelirdim ki görseydim :( ama neden yaaaa!!! :( hadi ama bi daha yapın zaten hava soğukmuş ki demiii :( hadi.. hadiiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah bir dahaki sefere kardeşim :)

      Sil